Foto’s: Gerard van der Paal
15 april 2026.
Chauffeur Bob van de koninklijke Beuk was al voor de allereerste deelnemer aan de reis aanwezig op de Burgemeester vd Haarplein. Met een kleine navigatiemisser heeft hij ons netjes afgeleverd bij de rondvaartboot, waar we mooi op tijd konden inschepen voor een heerlijk tochtje over de maas en door de Biesbosch.
Onderweg werden we getrakteerd op een heerlijke lunch, die bij verrassing, uit de bodem van het schip omhoog kwam zetten. Ook was het best redelijk weer, waardoor enkele deelnemers zich zelfs op het zonnedek waagden. Het werd al met al een zeer geslaagde dag.